dinsdag 24 april 2012

TIJDSCHRIFTEN....

Beste lezers,

Wij hebben een abbonement op 2 tijdschriften en deze zijn dan ook echt onze favoriete. We zijn namelijk dol op de ELLE maar ook op de Marie Claire, niet alleen die 2 ook zijn we dol op Vogue NL. We delen de 2 tijdschriften, de Marie Claire komt bij mij (D) aan en de ELLE komt bij K aan. Als zo'n tijdschrift bij ons naar binnen valt bedank ik altijd even de postbode met een vriendelijke zwaai maar als hij weg is rats ik het plastic er vanaf en begin hem rustig door te spitten. Eerst blader ik er doorheen maar na het globaal te hebben gelzen ga ik eerst alle fotoshoot's bestuderen. Fotoshoot's zijn namelijk het mooist en als je goed kijk zie je daar veel van de mode in terug. Soms is het ook zo fijn dat zo'n shoot over de top is en dat je het zelf misschien nooit zou dragen. Daarna ga ik naar het stuk over de trends en lees ik het grondig door zodat ik weer helemaal bij de nieuwste trend hoor!

Wij zijn van plan ons eigen modeblad te maken, een online modeblad. Hier op modemollers.blogspot.com verkopen wij het tijdschrift vanaf 21 juni voor een goedkoop inkommend prijsje. Het wordt namelijk een euro knaller, niet zo een van de supermarkt of een 1 euro hamburger van de MacDonalds. Ons blad staat net als de ELLE (onze besliste favoriet) vol met fotoshoot, interviews en trends.

xx ModeMollers D&K

ps. volg ons op twitter: @ModeMollers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...