vrijdag 5 april 2013

Oud weer nieuw!

Lieve lezers,

Vaak kijk je naar je sieraden en denk je dat er niks leuks bij zit. Als dat zo is moet je eens gaan zoeken in kleine doosjes of vraag je naar sieraden die familie leden niet meer dragen en lelijk vinden waar jij weer wat mee kan. Zelf stond ik zo naar mijn sieraden te kijken en dacht het alle helemaal niks. Toen ging ik in oude kleine doosjes opzoek naar sieraden en ik heb heel wat gevonden. Ik vond sieraden die ik als kind droeg en dingen die ik ooit op verjaardagen had gekregen en toen vreselijk had gevonden maar nu weer helemaal in zijn! Dus mijn tip is; ga het hele huis langs alle potjes, doosjes en andere bakjes om opnieuw je oude sieraden uit te vinden!

Als je de foto's hieronder mooi vind moet je ons dat in een reactie even melden want we zijn van plan een mooie sieraden fotoshoot te maken!






xx ModeMollers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...