woensdag 26 december 2012

Christmas and New Years Eve Lips.

Beste lezers,

Wij hopen dat jullie een super fijne eerste Kerstdag hebben gehad. Het is zo fijn om vakantie te hebben, je hebt in een keer alle tijd. Ik heb ge geëxperimenteerd met verschillende soorten lippen stift. Ik heb een de leukste creaties gefotografeerd en zal uitleggen hoe ze gemaakt moeten worden. De kleuren gaan van pittig tot zacht. Zelf ben ik in deze kerst tijden fan van wat meer pittig en sterk rood dan zacht en lief roze. Hopelijk kunnen jullie er nabootsten en op oudejaarsavond er mee pronken.

Dark fire lips.
Dit is een pittige look en zal iedereen versteld doen staan met een rustige outfit of juist een bijpassende killer outfit. 
Deze lippen heb ik gemaakt met een roodbruin lippotlood, bruine lippenstift en donkerrode lipgloss. 
Eerst trek je een lijntje langs de rand van je lippen met het roodbruine lippotlood. Trek dit lijntje heel strak. Hierna doe je de bruine lippenstift op, wees voorzichtig bij het opdoen van de lippenstift bij de randjes van je lip. Als alles mooi bruin gekleurd is. Dep je vanaf de binnenkant van je lippen de donkerrode lipgloss naar de buitenkant. Wrijf je lippen over elkaar zodat overal een beetje rood zit. 



Red Christmas lights lips
Dit is een shinny en champagne look, hiermee kan je naar een gezellig feest maar ook naar een go crazy party. 
Voor deze lippen gebruik ik een NYC LipStain (Berry Long Time), felrood lippotlood, rode lippenstift en een glitter-balsem. 
Eerst trek je met de LipStain een lijntje langs de rand van je lippen. Ook vul je de rest van je lippen in met de LipStain. Hier overheen trek je met het felrode lippotlood een lijntje langs de rand van de lippen. Met de ook felrode lippenstift kleur je de rest van de lippen in, doe dit zacht zodat je het donkerpaars-rode van de LipStain blijft zien. Veeg nu met je vinger over de glitter-balsem en dep dit op de donkerroze-rode lippen die je al hebt gecreëerd. Hierdoor wordt het kerstig en feestelijk tegelijkertijd. 

xx ModeMollers
ps. follow us on twitter @ModeMollers 

Happy Holidays!


1 opmerking:

  1. Ah wauw, ik vind ze allebei prachtig, maar ik denk dat ik de onderste nog nét even iets mooier vind!
    Fijne kerst nog,
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...