zaterdag 21 april 2012

Heleen Hülsmann avontuur

Beste lezers,

Wij waren vrijdag 20 april naar de privé salon van Heleen Hülsmann want wij hadden dat gewonnen via het tijdschrift Marie Claire. De prijs die je kon winnen was dat je met 10% korting kon gaan shoppen bij de salon van Heleen Hülsmann en dat je ook een goodiebag kreeg. Ik (D) had op marieclaire.nl op winnen geklikt en had een kort verhaaltje geschreven en ingezonden. Elke keer als ik mijn mail opende hoopte ik stiekem dat ik iets had gewonnen. Dus ik maakte weer eens mijn mail open en daar stond een mailtje van de Marie Claire redactrices. Ik las snel dat ik een van de geselecteerde was en mailde snel terug dat ik op vrijdag om 17.00 tot 18.00 kon komen shoppen. Ja, toen had ik eens een prijs gewonnen dus op vrijdag gingen we (D&K) samen op pad naar Amsterdam. We kwamen daar en het was een soort vintage hemel, er was een speciale schoenen hoek waar prada's, chanel's en nog meer dure schoenen stonden. Ook was er een grote kamer met 4 lange kledingrekken die vol hingen met Dolce & Gabbana bontjassen maar ook een knal roze Jil Sander jas. In het midden van deze kamer stond een Louis Vuitton tas met rode lak waar K meteen smoorverliefd op werd. We gingen met grote ogen door de gala kleding terwijl we Heleen Hülsmann hoorde zeggen tegen andere klanten dat ze het zo erg vond dat mensen bang waren om met lege handen weg te gaan uit haar salon. Wij dachten giechelend dat we toch nooit genoeg geld hadden om ooit iets bij haar te kopen en dat we daarom dus ook echt niet bang waren te veel geld uit te geven.Toen we daar een tijdje waren was plots de tijd voorbij en moesten ze ons er bijna letterlijk uit gooien. We kregen nog onze goodiebag mee en weer een ervaring rijker.
rode lak Vuitton tas!


  xx ModeMollers D&K

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...